top of page

Paina tästä

MATKUSTAMISEEN

RIVIERA MAYA:

(Cancun, Playa Del Carmen, Tulum, Bacalar)

tai

RIVIERA NAYARIT

(Sayulita, San Pancho, Puerto Vallarta)

Paina tästä

Elä uudelleen arvostuksesi luontoa, taidetta ja kulttuuria kohtaan mukavimmalla ja rennommalla tavalla. Voi, ja mukaan lukien oma henkilökohtainen kuljettajasi ja opas.

SUORAT PUHELUT @
720.209.2241

Ripple-veneilykokemus on räätälöity rakentamaan jokainen matka omalla tyylillään käyttämällä erilaisia aktiviteetteja ja musiikkia, tarjoamalla live-artisteja (pyynnöstä), valitun soittolistan tai ryhmän kokoaman musiikin. Tämä 24-tuumainen vintage-ponttoni on varustettu kapteenilla, putkilla, burke-melalaudalla, liljatyynyllä, eväillä ja kalastusvälineillä. Talossa on jäätä, vettä ja kuppeja sekä laadukas 3/4-kokoinen kitara ja lyömäsoittimet jokaiselle poimijalle.

Seuraavat kohteet
voidaan valita kapteenin suostumuksella:

kohteet :
(2 kohdetta 4 tunnin matkaa kohden suositellaan)
*Starnen saari *Marshall Fordin kalliot *Pikkupaholaisen onto *Hippien onto *tuulipiste
*Mansfieldin patopuisto
*Devil's Cove

Ravintolat :
Mökki 512
  * Tasokas keittiö, PARAS Auringonlasku
Beachside billy's
* amerikkalaista ruokaa, elävää musiikkia
smaragdipiste * amerikkalaista ruokaa, elävää musiikkia

cenote #1: klo 10.15-12

lounas: 12-13:30

Cenote #14:14-16:30

(Kuljetus alkaen  Tulum ja Playa Del Carmen mukana)

+1 720.209.2241 <= whatsapp

Valinta kahdesta

Tässä esitellyt cenotes ja varattavissa oleva video kumppanijahdistamme

" koko päivän cenote-kierros "

opastettu kierros  2 valitse cenotes  suurimmassa  maanalainen  vesijärjestelmä maailmassa!

*Päivämatka sisältää  cenote esillä  yllä (plus 1 lisää!)

*PIENRYHMÄT (YKSITYISKOHDAT JA PARIT TERVETULOA)

Tehdä varauksia  puhelimella @:

Austin
Cenotes
Booking in Mexico

MEISTÄ

"NÄMÄ MUSIIKKIIN"

Keskitymme sopivaan ympäristöön, kun taas vieraamme keskittyvät yksinkertaisuuteen ja rentoutumiseen. Eeppisten hetkien jakaminen oikeanlaisen taiteen yhdistelmän kanssa on avainasemassa minkä tahansa hyvän kokemuksen luomisessa .

Olitpa sitten mukana vesimaailman retkillämme tai Mayojen viidakon kauneimpien lähteiden keskellä, tarjoamme asiakkaillemme runsaasti monipuolisuutta:

Suosittelemme aina tutustumaan Trip Advisoriin päättääksesi, onko näkemäsi kokemus, jota voit arvostaa. Tässä on joitain henkilökohtaisia todistuksia luovan johtajamme Rio Leen tarjoamasta palvelusta ja kokemuksesta, ja tietysti voit soittaa meille, jos sinulla on kysyttävää The Music Hostin järjestämästä vierailusta paratiisissamme.

"Olemme aina valmiina majoittamaan mahdollisia asiakkaita.

- MGMT

+1 720 209 2241

Tavoitteemme:

"Räätälöidäksemme vierailijoillemme maagisen kokemuksen yhdistämällä luonnon ja seikkailun oikeaan määrään pyydettyä viihdettä."

"LET'S FACE THE MUSIC"

We focus on the appropriate atmosphere while our guests focus on simplicity & relaxation. Sharing epic moments with the right mixture of arts remains key in making any good experience.

Whether aboard one of our water-world excursions or amidst the most beautiful springs in the Mayan jungle, we offer a an abundance of activities to our patrons:

We always recommend taking a look on Trip Advisor to plan on an experience that you can appreciate. Take a look at some of our personal testimonies about the service offered and experience provided by our creative director (Rio Lee), and of course call us with any questions you may have regarding a visit on one of our excursions or at our "get-away in paradise, organized by The Music Host.

"We're always available to accommodate prospective clientele..

- The MGMT

+1 720.209.2241

Our Objective:

"To customize a magical experience for our patrons combining nature and adventure with the right amount of solicited entertainment."

ARVOSTELUT

"Hieno seikkailu"

T hän oli yksi matkamme kohokohdista! Vietimme äskettäin 10 päivää Sayulitassa ja vaikka upeista kokemuksista ei ollut pulaa, tämä oli listan kärjessä.  Rio löysi meidät rannalta ja sai meidät lähtemään hänen ja hänen miehistönsä kanssa tälle matkalle.  Syy, miksi sanon "vakuuttunut", johtuu siitä, että vaihtoehtoja on monia ja koska tämä on Meksiko, sinulle myydään jatkuvasti jotain.  Tarpeetonta sanoa, että valitsimme hänet ja olemme iloisia siitä. Veneessä ollessamme meillä kävi erittäin hyvä tuuri ja näimme delfiinejä, kilpikonnia ja snorklattaessa sting Raysia ja erilaisia kaloja.

Meidän suosikkimme tällä matkalla oli sen huoleton ja järjestämätön puoli.
  Tuntui kirjaimellisesti siltä kuin olisin hengaillut ystävien kanssa koko ajan enkä jollain gringo-retkellä :)

Seuraavan kerran kun löydän itseni sieltä jälleen, vietän päivän heidän kanssaan laivalla.

-Lue tämä arvostelu Tripadvisorista:  (Klikkaa tästä!)

"Niclas A Sweden"

Ruotsalainen 10 hengen ryhmämme (aikuiset ja lapset) piti purjehdusmatkaa hienona!  Kaikki siitä!

Vene - Sayula 1 - tuntui turvalliselta ja miehistö oli hämmästyttävä meille ja lapsillemme - erinomaisella ruoalla, juomalla ja palvelulla!

Uinti ja snorklaus Mariettan saarilla oli mahtavaa ja saimme nähdä myös valaita - erittäin mukavaa tietysti!

Yksi parhaista uudenvuodenpäivistä, mitä meillä on koskaan ollut!
Kiitos Riolle ja miehistölle upeasta päivästä!

- Tripadvisor-arvostelu

Klikkaa tästä!

"Viime hetken auringonlaskun risteily oli täydellistä!"

Tapasimme Rion Sayulitassa ja hän kertoi meille hieman itsestään ja yrityksestä. Hän oli viihdyttävä kaveri, ja seuraavana päivänä päätimme pysähtyä hänen toimistossaan katsomaan, voisimmeko järjestää auringonlaskun risteilyn sinä iltana. Hän otti nopeasti yhteyttä veneen kapteeniin merellä ollessaan tarkistaakseen mahdollisuuden ja keskustelimme hinnasta meille neljälle (sekä chihuahuani Diegolle).

Sovimme tapaavani takaisin hänen toimistoonsa noin puolentoista tunnin kuluttua. Saapuessamme Riolla oli meille yllätys, hän oli kerännyt pari muusikkoystäväänsä soittamaan meille veneeseen (uskomatonta!). Matkustimme noin 20 minuuttia venesatamaan ja nousimme nopeasti trimaraaniin. Ei kestänyt kauan tietää, että olimme tehneet loistavan valinnan ja olimme seikkailussa. Meille tarjottiin cocktaileja ja cervezaa, ja miehistö sai meidät tuntemaan olonsa erittäin mukavaksi.

Lähdimme matkaan useita tunteja. Matkalla näimme paljon delfiinejä, jotka näyttivät pitävän musiikista veneessä ja viipyivät kanssamme jonkin aikaa, ammuimme tykkikuiluja mereen ja vierailimme yksityisellä rannalla (kapteeni oli tarpeeksi mukava viedä koirani rantaan kylpyhuonetauko merikajakilla) katseli auringonlaskua ja kuunteli upeaa elävää musiikkia.

Tämä oli vakavasti kohokohta uskomattomassa 6 päivän lomassa Meksikossa. Nämä kaverit ovat todellisia, ja heidän kanssaan on hienoa purjehtia. Suosittelen niitä lämpimästi."

-Lue Tripadvisorista

( klikkaa tästä!)

"Ihana päivä Marietassaarilla"

Meillä oli todella upea päivä Rion, Panchon ja muun miehistön kanssa Sayula 1:llä.

Aloitimme päivän rennossa ja leppoisassa tahdissa purjehtien kohti las Mariettasia, tutustuen miehistöön ja muihin matkustajiin (ilahduttavan pieni ryhmä, mikä todella lisäsi risteilyn nautintoa) ja kuunnellen siistiä musiikkia (ei tahmeaa turistimusiikkia tuossa veneessä :)).

Uintipysähdyksen ja kalastuksen jälkeen pysähdyimme kahdelle eri snorklauspaikalle.  En ole kovin luottavainen vedessä ja arvostin todella miehistön kärsivällisyyttä, ystävällisyyttä ja tukea.

Las Marietaksen luolavierailun jälkeen nautimme laivalla valmistettua mukavaa lounasta ennen kuin purjehdimme takaisin venesatamaan. Paluumatkalla vietimme aikaa, nautimme elävästä musiikista, Spinnaker-purjehduksesta ja enemmän uimisesta.

Kaiken kaikkiaan se oli todella upea päivä, erittäin rentouttava ja mahtavassa seurassa.
Näimme tietysti 2 muuta venettä, jotka voit varata Sayulitasta päivän aikana ja olimme niin iloisia, että teimme oikean valinnan valitessaan Sayula 1:n ja sen miehistön.

Älä missaa tätä toimintaa, jos vietät aikaa Sayulitassa.

- Tripadvisor-arvostelu

(Klikkaa tästä!)

"Häämatka retki!"

Hei kaverit, halusin vain kertoa Trip Advisor -ystäville, että tämä on mahtava seikkailu.
Uusi vaimoni ja minä istuimme Sayulitan rannalla siemaillen olutta ja rentoutuen. Tämä ystävällinen kaveri Rio pysähtyi ja kysyi, olisimmeko kiinnostuneita katamaraanipurjehduksesta Marietassaarille. Kysyimme häneltä, oliko hän aikaosakas, ja hän vakuutti meille, ettei ollut. Hän antoi meille loistavan hinnan ja sanoi, että se sisältäisi ateriat, kaikki juomat ja täyden purjehdusseikkailun kylpyhuoneen kanssa. Sanoimme kyllä, ja hän keräsi hieman auttaakseen veneen varastoinnissa seikkailua varten.

Seuraavana aamuna tapasimme laiturilla ja meitä tervehti yksi miehistöstä, joka oli ystävällinen ja hauska.
Loput ihmiset ilmestyivät paikalle (30-vuotiaat) ja lähdimme ulos satamasta. Sivuhuomautus, että veneemme oli mukava ja tilava 30 hengelle. Muut katamaraaniveneet, joita näimme siellä ollessamme, olivat ladattu 100 ihmisellä, ja ne olivat hyvin yhtiöllisiä ja näyttivät karjalta, jota paimennettiin ympäriinsä. Miehistö toi meille tuoreita hedelmiä syötäväksi ja Rio muisti, että menimme juuri naimisiin, joten hän yllätti meidät samppanjalla paahtoleipää varten. Mikä persoonallinen kosketus!
Lähtiessään ulos kapteeni pysähtyi ja kertoi kaikille, että he voisivat hypätä mereen vilvoittelemaan ja virkistäytymään. Teimme kaikki ja se oli täydellistä. Palattuamme laivaan suuntasimme ensimmäiselle saarelle ja valmistauduimme (räpylät, pelastusliivi) suuntaamaan piilotettuun poukamaan. Rio ui edellämme ohjaten meidät turvallisesti aukon läpi. Chewy yksi miehistöstämme ui keskiosan kanssa auttamaan heitä.
Poukama oli kaunis ja siellä oli tutkittavia luolia.

Suuntasimme takaisin veneelle ja suuntasimme toiselle saarelle, jossa snorklaimme, lounasimme, joimme ja rentoutuimme.

Rio palkkasi bändin ja valokuvaajan vain meille ilman lisämaksua. Bändi oli hauska ja soitti pyyntöjä.
Valokuvaaja vietti matkan vangiten hauskoja hetkiä pariskuntien ja ystävien kanssa.
Suuntasimme takaisin auringon laskiessa, vatsat täyteen ja vartalot auringossa. Puerto Vallartassa viettämämme 10 päivästä se sijoittui 2 parhaan joukkoon 15 asiasta, joita teimme sillä viikolla.

Kiitos Riolle ja miehistölle hienosta ajasta, henkilökohtaisesta kosketuksesta ja muistoista, jotka herättävät meidät palaamiseen asti!
Varaa tämä matka kaverit, se oli upea.
-Nate

Lue tämä arvostelu Tripadvisorissa (klikkaa tästä!)

"Erittäin suositeltavaa"

Kävelemässä Sayulitassa toisen perheen kanssa

tapasimme hotellissamme ja päätimme varata purjehdusmatkan. Sayulita Sailing Explorationsin toimistossa meillä oli ilo tavata matkaoppaan Rio. Hän teki kaikki järjestelyt molemmille perheille ja lähdimme veneellemme Sayula 1. Vene oli hyvässä kunnossa ja siellä tapasimme Panchon ja muun miehistön.

He olivat erittäin energisiä, ystävällisiä, asiantuntevia ja hauskoja tyyppejä. Ateriat, välipalat ja juomamme olivat vain herkullisia. Näimme lukemattomia lintuja lentävän ympärillämme koko ajan. Olimme onnekkaita nähdessämme delfiinejä uimassa veneen vieressä - tyttäreni suosikkiosa. Kävimme snorklaamassa, uimassa, ottamassa aurinkoa ja rentoutumassa kuunnellen erittäin hauskaa musiikkia. Kun kaksi teini-ikäistä tyttöä ui ja liotti auringossa, poikani ja minä tutustuimme eräänlaiseen purjelautailuun nimeltä Spinnaker-purjehdus – se oli hauskaa!

Pystyimme näkemään ryhmiä muissa veneissä, joista henkilökohtaisesti mielestäni puuttui persoonallisuus ja luokka. Olin erittäin vaikuttunut ja iloinen Sayulita Sailing Explorationsilta saamamme ammattitaidosta, ystävällisyydestä ja kokemuksen laadusta.
Hatun nosto Riolle, Pancholle ja hänen miehistölle! KIITOS!