top of page

Tryck här

FÖR RESA TILL

RIVIERA MAYA:

(Cancun, Playa Del Carmen, Tulum, Bacalar)

eller

RIVIERA NAYARIT

(Sayulita, San Pancho, Puerto Vallarta)

Tryck här

Återupplev din uppskattning för natur, konst och kultur på det mest bekväma och avslappnade sättet. Åh, och inklusive din egen personliga chaufför och guide.

DIREKTA SAMTAL @
720.209.2241

Ripple-båtupplevelsen är skräddarsydd för att bygga varje resa med sin egen stil genom att använda ett urval av aktiviteter och musik, erbjuda liveartister (på begäran), en utvald spellista eller musik sammanställd av gruppen. Denna 24-tums vintage ponton är utrustad med kapten, tuber, en burke stand up paddelbräda, lily pad, fenor och fiskeredskap. is, vatten och koppar finns på huset samt en kvalitet 3/4 storlek gitarr & slagverk närvarande för alla plockare där ute.

Följande destinationer
kan väljas med kaptenens godkännande:

destinationer :
(2 destinationer per 4-timmars resa rekommenderas)
*Starne Island *Cliffs at Marshall Ford *Little Devil's Hollow *Hippie Hollow *vindig punkt
*mansfield dam park
*Devil's Cove

Restauranger :
Shack 512
  * exklusivt kök, BÄSTA SOLNEDGÅNG
Beachside billy's
* amerikansk mat, levande musik
emerald point * amerikansk mat, levande musik

cenote #1: 10:15-12:00

lunch: 12.00-13.30

Cenote #14:20-16:30

(Transport från  Tulum och Playa Del Carmen ingår)

+1 720.209.2241 <= whatsapp

Val av två

cenotes presenteras här och video av vår associerade yacht tillgängliga för bokning

" heldags cenote-turné "

guidad tur i  2 utvalda cenoter  i den största  underjordiska  vattensystem i världen!

*Dagstur inkluderar  cenoten förekom  ovan (plus 1 till!)

*VISNINGAR FÖR SMÅ GRUPPER (INDIVIDER & PAR VÄLKOMNA)

Reservera  via telefon @:

Austin
Cenotes
Booking in Mexico

OM OSS

"LÅT OSS MÖTA MUSIKEN"

Vi fokuserar på lämpliga omgivningar medan våra gäster fokuserar på enkelhet & avkoppling. Att dela episka ögonblick med den rätta blandningen av konst är fortfarande nyckeln till en bra upplevelse .

Oavsett om du är ombord på våra vattenvärldsutflykter eller mitt bland de vackraste källorna i Mayadjungeln, erbjuder vi ett överflöd av mångsidighet till våra kunder:

Vi rekommenderar alltid att du tar en titt på Trip Advisor för att avgöra om det du ser är en upplevelse som du skulle kunna uppskatta. Här är några personliga vittnesmål om tjänsten som erbjuds och erfarenheten av vår kreativa chef, Rio Lee, och självklart kan du ringa oss med alla frågor du har angående ett besök på vår "get-away in paradise, organiserad av The Music Host.

"Vi är alltid tillgängliga för att tillgodose potentiella kunder..

- MGMT

+1 720.209.2241

Vårt mål:

"Att skräddarsy en magisk upplevelse för våra kunder genom att kombinera natur och äventyr med rätt mängd efterfrågad underhållning."

"LET'S FACE THE MUSIC"

We focus on the appropriate atmosphere while our guests focus on simplicity & relaxation. Sharing epic moments with the right mixture of arts remains key in making any good experience.

Whether aboard one of our water-world excursions or amidst the most beautiful springs in the Mayan jungle, we offer a an abundance of activities to our patrons:

We always recommend taking a look on Trip Advisor to plan on an experience that you can appreciate. Take a look at some of our personal testimonies about the service offered and experience provided by our creative director (Rio Lee), and of course call us with any questions you may have regarding a visit on one of our excursions or at our "get-away in paradise, organized by The Music Host.

"We're always available to accommodate prospective clientele..

- The MGMT

+1 720.209.2241

Our Objective:

"To customize a magical experience for our patrons combining nature and adventure with the right amount of solicited entertainment."

RECENSIONER

"Stora äventyr"

Det var en av höjdpunkterna på vår resa!!! Vi tillbringade 10 dagar i Sayulita nyligen och även om det inte var någon brist på underbara upplevelser toppade detta listan.  Rio hittade oss på stranden och övertygade oss om att följa med honom och hans besättning på denna resa.  Anledningen till att jag säger "övertygad" är för att det finns många olika alternativ och på grund av att detta är Mexiko så säljs du hela tiden något.  Det behöver inte sägas att vi valde honom och är glada att vi gjorde det. Medan vi var ute på båten hade vi mycket tur och såg delfiner, sköldpaddor och medan vi snorklade, stingrockor och en mängd olika fiskar.

Vår favoritdel av den här resan var den bekymmersfria och oorganiserade aspekten av den.
  Jag kände bokstavligen som om jag umgicks med vänner hela tiden och inte på någon strukturerad utflykt för gringos :)

Nästa gång jag befinner mig där nere igen kommer jag definitivt att tillbringa dagen med dem på båten.

-Läs den här recensionen på Tripadvisor:  (Klicka här!)

"Niclas A Sweden"

Vårt svenska gäng på 10 personer (vuxna och barn) tyckte att seglingsresan var jättebra!  Allt av det!

Båten - Sayula 1 - kändes säker och besättningen var fantastisk för oss och våra barn - med utmärkt mat, dryck och service!

Att simma och snorkla runt Mariettaöarna var fantastiskt och vi fick se valar också - väldigt trevligt såklart!

En av de bästa nyårsdagarna vi någonsin haft!
Tack Rio och ditt team för en fantastisk dag!

- Tripadvisor recension

Klicka här!

"Sista minuten kryssning i solnedgången var perfekt!"

Vi träffade Rio i Sayulita och han berättade lite om sig själv och företaget. Han var en underhållande kille och nästa dag bestämde vi oss för att stanna till på hans kontor och se om vi kunde ordna en solnedgångskryssning den kvällen. Han kontaktade snabbt båtkaptenen när han var ute på havet för att kolla möjligheten och vi diskuterade ett pris för oss fyra (plus min chihuahua Diego).

Vi kom överens om att träffas på hans kontor om ungefär en och en halv timme. När vi kom fram hade Rio en överraskning till oss, han hade samlat ihop ett par av sina musikerkompisar för att spela för oss på båten (otroligt!). Vi reste cirka 20 minuter till marinan och gick snabbt ombord på trimaranen. Det tog inte lång tid innan vi visste att vi hade gjort ett bra val och att vi var inne på ett äventyr. Vi erbjöds cocktails och cerveza och fick oss att känna oss väldigt bekväma av besättningen.

Vi åkte iväg i flera timmar. På resan fick vi se massor av delfiner som verkade gilla musiken på båten och stannade hos oss ett tag, vi kanonkulerade i havet och besökte en privat strand (kaptenen var trevlig nog att ta min hund till land för en badrumspaus på en havskajak) tittade på solnedgången och lyssnade på fantastisk livemusik.

Detta var på allvar höjdpunkten på en otrolig 6 dagars semester i Mexiko. Dessa killar är verkligheten och är fantastiska att segla med. Jag rekommenderar dem varmt."

-Att läsa på Tripadvisor

( klicka här!)

"Underbar dag på Marietasöarna"

Vi hade en helt fantastisk dag med Rio, Pancho och resten av besättningen ombord på Sayula 1.

Vi började dagen i ett avslappnat och avslappnat tempo, seglade mot las Mariettas, lärde känna besättningen och de andra passagerarna (härligt liten grupp, vilket verkligen ökade nöjet med kryssningen) och lyssnade på cool musik (ingen klibbig turistisk musik på den båten :)).

Efter ett badstopp och lite fiske stannade vi till vid 2 olika snorklingställen.  Jag är inte särskilt säker på vattnet och uppskattade verkligen tålamodet, vänligheten och stödet från besättningen.

Efter besöket i grottorna vid las Marietas avnjöt vi en god lunch tillagad ombord, innan vi seglade tillbaka mot marinan. På vägen tillbaka tog vi oss tid, njöt av livemusik, lite Spinnakersegling och mer simning.

Sammantaget var det en riktigt underbar dag, väldigt avkopplande och i fantastiskt sällskap.
Vi såg såklart de 2 andra båtarna som man kan boka från Sayulita under dagen och kände oss så glada över att ha gjort rätt val genom att välja Sayula 1 och dess besättning.

Missa inte den aktiviteten om du tillbringar lite tid i Sayulita.

- Tripadvisor recension

(Klicka här!)

"Smekmånadsutflykt!"

Hej killar, ville bara berätta för Trip Advisor-vänner att detta är ett galet äventyr.
Min nya fru och jag satt på Sayulita-stranden och smuttade på öl och kopplade av. Den här vänliga killen Rio kom förbi och frågade om vi var intresserade av en katamaransegling till Marietasöarna. Vi frågade honom om han var en tidsdelningskille och han försäkrade oss att han inte var det. Han gav oss ett pris som var bra och sa att det skulle inkludera måltider, alla drycker och hela seglingsäventyret med ett badrum ombord. Vi tackade ja och han samlade in lite för att hjälpa till att fylla båten för äventyret.

Nästa morgon träffades vi vid kajen och hälsades av en ur besättningen som var vänlig och rolig.
Resten av folket dök upp (30ish) och vi seglade ut ur hamnen. Sidanteckning vår båt var bekväm och rymlig med 30 personer. De andra katamaranbåtarna vi såg när vi var där ute var lastade med 100 personer och var väldigt företagsamma och såg ut som boskap som valdes runt. Besättningen tog med oss färsk frukt att äta och Rio kom ihåg att vi just gift oss så han överraskade oss med champagne att rosta. Vilken personlig touch!
Medan han gick ut stannade kaptenen och sa till alla att de kunde hoppa in i havet för att svalka sig och svalka sig. Det gjorde vi alla och det var perfekt. Väl tillbaka ombord begav vi oss till den första ön och förberedde oss (svämmor, flytväst) för att bege oss in till den gömda viken. Rio simmade före oss och ledde oss säkert genom öppningen. Tuggig en av våra besättningar simmade med mitten för att hjälpa dem också.
Viken var vacker med grottor att utforska.

Vi gick tillbaka till båten och begav oss till den andra ön där vi snorklade, åt lunch, drack och kopplade av.

Rio anlitade ett band och en fotograf bara för oss utan extra kostnad. Bandet var roligt och spelade önskemål.
Fotografen tillbringade resan med att fånga roliga stunder med par och vänner.
Vi gick tillbaka när solen gick ner, med fulla magar och solblöta kroppar. Av 10 dagar vi tillbringade i Puerto Vallarta rankades det bland de 2 bästa av 15 saker vi gjorde den veckan.

Tack till Rio och besättningen för en fantastisk tid, den personliga touchen och minnen för att få oss över tills vi kommer tillbaka!
Boka denna resa killar, det var fantastiskt.
-Nate

För att läsa denna recension på Tripadvisor (klicka här!)

"Högt rekommenderad"

Går runt i Sayulita med en annan familj

vi träffades på vårt hotell bestämde vi oss för att boka en segelresa. På Sayulita Sailing Explorations kontor hade vi nöjet att träffa Rio, reseledaren. Han gjorde alla arrangemang för båda familjerna och vi åkte till vår båt Sayula 1. Båten var i bra skick och där träffade vi Pancho och resten av besättningen.

De var väldigt energiska, vänliga, kunniga och roliga killar. Måltiderna, snacks och våra drinkar var bara läckra. Vi såg en myriad mängd fåglar flyga runt oss hela tiden. Vi hade turen att se delfiner simma längs sidan av båten - min dotters favoritdel. Vi gick och snorklade, badade, solade och kopplade av medan vi lyssnade på väldigt rolig musik. Medan de två tonårsflickorna simmade och njöt av solen, introducerades min son och jag till en typ av parasailing som kallas Spinnaker-segling - det var väldigt roligt!

Vi kunde se grupper på andra båtar som enligt min personliga åsikt verkade sakna personlighet och klass. Jag var mycket imponerad och glad över professionalismen, vänligheten och kvaliteten på upplevelsen vi fick från Sayulita Sailing Explorations.
Hatten av för Rio, Pancho och hans besättning! TACK!

-Att läsa denna recension på Tripadvisor